Weer thuis!

26 november 2018 - Veenendaal, Nederland

Ha lieve mensen,

We zijn weer thuis in het koude kikkerlandje! Wat is het hier koud zeg! We moeten daar echt aan wennen.

We hebben een goede vlucht gehad. We konden heerlijk slapen in het vliegtuig waardoor we het gevoel kregen dat de vliegreis zo om was. Wel hebben we aardig veel last gehad van turbulentie. Op een gegeven moment werd er omgeroepen dat we te maken hadden met zware turbelentie, maar dat de motor daar op gebouwd was. We hoefden ons niet ongerust te maken. Hmm.. toch zaten we niet zo lekker in het vliegtuig boven de grote oceaan. Na ongeveer een uur was het weer rustig. Fijn! Om ongeveer half 1 's middags stonden we op Hollandse bodem. We werden streng ondervraagd bij de douane, maar de man zag wel snel dat wij lieve, Hollandse meisjes waren en liet ons snel door. Het wachten op de koffers duurde lang, maar alles duurt lang als je weet dat je geliefden staan te wachten op je. Toen we de koffers hadden, zijn we naar de ontvangsthal gegaan waar we met knuffels werden ontvangen. Heerlijk om weer thuis te zijn!

Buiten stond ons de vreselijke kou te wachten. Brrrr...

Nu zijn we bezig met het vertellen van verhalen en het laten zien van foto's om de mensen thuis zoveel mogelijk zodat zij ook alles een beetje mee kunnen beleven.