We kunnen nu echt de uurtjes gaan aftellen!

18 oktober 2018 - Veenendaal, Nederland

Ha familie, vrienden en kennissen!

Wat leuk dat jullie deze reisblog gevonden hebben. We hopen jullie via deze weg jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, belevenissen, struggles en ervaringen. We moeten hier wel een kanttekening bij plaatsen: we kunnen jullie alleen op de hoogte houden als we bereik, internet en stroom hebben. Het kan namelijk zo zijn dat we hierover niet beschikken.
Maar we gaan van het positieve uit en we hopen jullie daarom de komende vijf weken op de hoogte te houden!

De afgelopen tijd zijn wel heel druk bezig geweest met de voorbereidingen! Trainingen, inentingen, inkopen, visums aanvragen en allerlei andere zaken. We hebben er ontzettend veel zin in, vooral nu het steeds dichterbij komt!
Maandag, 22 oktober, begint onze reis. We hopen dan eerst een paar dagen in Paramaribo te verblijven, voordat we richting het binnenland gaan. Hier hebben we nog genoeg te regelen, zoals inkopen doen en een bezoek brengen aan de vreemdelingendienst.

Nogmaals, leuk dat jullie met ons meeleven!